diskuze

Jsem rád, že Milan patří mezi tvé oblíbence jako u mě, na druhou stranu tvůj přípěvek jsem pochopil, ale ty jsi nepochopil ten můj, protože jsem zareagoval s tím, že pro zpěváka se solidním rozsahem jako je Milan apod. není problém zazpívat bliják či chrčák ale málokterý chrčák či bliják zpěvák zazpívá to, co Milan a jemu podobní. Tak snad jsem to nyní dovysvětlil ještě více. Jinak když už jsme u těch supervokalistů, tak jsem se náhodou (při brouzdání na stránkách mimochodem výborné kapely Reinxeed) dozvěděl ještě o jednom borci, z jehož čtyř-oktávového hlasu mi spadla brada dolů až na zem :-) a že už mě po více jak dvaceti letech fandění hard ´n´heavy jen tak něco nepřekvapí :-). Zde je link pro všechny fajnšmekry dobrého hlasu a budu zvědavý, co na tohoto pro mě zcela neznámého a přitom fenomenálního chlapíka řeknete :-) : http://www.reachinghorizons.net/pellek/
Dan | 28.04.2012 | 193.179.141.254
Dan: Trochu jsi nepohopil můj příspěvek! Uznávám všechny druhy hudby i jednotlivé žánry muziky. Navíc jsem zde proti Milanovi necekl ani slova(ještě aby jo, když je můj oblíbenej zpěvák), ba naopak, to zjistíš, když si přečteš můj příspěvek znova a pěkně se zamyšlením:)Podle mne je náročné zpívat tak i onak. Vem si zpěváky s vysokým hlasem, myslíš, že zazpívaj growling? Tak to bych chtěl slyšet..., prostě uznávám zpěváky, kteří jsou univerzální a mají rozsah. Mě se například líbí jak speed metal... viz. třebou Tebou jmenovaní zpěváci, ale i death metalový pěvci. Mnohdy ideální je pak spojení obého. Tzn. čistý vokál prokládaný hrubším pojetím zpěvu. Ať už je to duo žena/muž či muž/muž.
Trew | 27.04.2012 | 213.226.228.33
Řvát, blejt a chrčet umí fakt každý a navíc, kdo to má poslouchat :-))) . Ale vážně: říkáš, ať si to zkusíme, fajn, zkusil jsem to a žádný problém, a to, že si přitom ničíš hlasivky, je blbost těch, kdo chtějí takto chrčet - v tom žádné umění není ;-) . Ale ty si pro změnu zkus zase zazpívat tak jako Milan, Křížek, Kiske apod. a nebudeš mít šanci ani v té jedné jediné skladbě - a proto chrčení já také nepovažuji za umění, zato čistý a proměnlivý zpěv v různých výškových polohách díky velkému hlasovém rozsahu rozhodně ano. Proč by jinak 99% (nejen našich) zpěváků zpívalo nudně "mělce" či chrčivým způsobem a jen pár výjimek zpívalo čistě s dostatečně hloubkovo-středově-vysokými polohami? Myslím, že tady není co řešit ;-) . Jinak souhlasím, že nejen zpěv, ale i výslovnost je to, co u kapely Rimortis obdivuji, neuvědomuji si, že by existoval ještě někdo jiný, komu bych na 100% rozuměl každé slovo či dokonce každou slabiku - je to fakt paráda, že to Milan dělá tímto způsobem :-) .
Dan | 27.04.2012 | 193.179.141.254
Mě oslovili Rimortis hlavně kvůli českému srozumitelnému vokálu, který má příjemnou barvu, texty jsou duchaplné a jejich témata mi vyhovují. Muzika je melodická a přeci metalová. Mám rád třeba i Salamandru,ale u nich mi vadí právě angličtina, která podle mne neleze Ivanovi přes rty zrovna moc po chuti. Navíc jsme v ČR a tady je potřeba zpívat česky, aby to lidi oslovilo a mohli si písně zazpívat společně s kapelou. A když budeme upřímní, kdo z anglicky zpívajících interpretů potažmo kapel udělal díru do světa? Odpověď jistě všichni znají. Prakticky nikdo. Jinak oponuji, že tzv. řvát, blejt a chrčet umí každý zpěvák. Jen si to zkuste jen po dobu jedné skladby a nebudete moci mluvit. Je tam taky umění, když se to umí. Ideální je mít velký rozsah a dávat všechny polohy. zaleží ovšem na stylu a vkusu.
Trew | 27.04.2012 | 80.83.67.198
A ještě bych vyzdvihla jednu velikou přednost, kterou má Milan na jedničku s hvězdičkou, a to je skvělá výslovnost, protože jako jeden z mála zpěváků perfektně vyslovuje a je mu na 100% rozumět, což je zejména, ale nejen v rockovém žánru vzácné.
Lucy | 26.04.2012 | 193.179.141.254
Pokud se Pavlovi vysoké polohy nelíbí, tak to má řici rovnou, ale pokud plácne, že Milan ve vysokých polohách je uječený či nudný, pak si jemné zacházení nezaslouží :-))) .
Lucy | 26.04.2012 | 193.179.141.254
Je pravda, že ne každému se musí vše líbit, takže pokud se zrovna vysoké polohy Pavlovi nelíbí, tak mu za to rozhodně nebudu nadávat =) Já jsem z nich nadšená a to je pro mně to hlavní. A musím jen souhlasit, Milanův hlas je úžasný a dle mého cédéčko od cédéčka lepší ;) A ještě k tomu, co psal Milan... Rimortis jsou mojí nejoblíbenější českou kapelou. Může za to několik "maličkostí". První je určitě skvělá muzika. Další české texty. Já jsem Vám, pánové, vděčná, že máte texty právě v češtině, nemám ráda, když české kapely mají texty jen v angličtině. Čeština je krásný, i když těžký jazyk. Kdyby Rimortis měli texty v angličtině, tak bych je asi neměla tolik ráda, ale kdo ví, že... A já jen doufám, že někdy v budoucnu se to ani nebude měnit =)
Anwi | 25.04.2012 | 217.194.162.186
Přesně tak, chrčet, blít či řvát umí při zpěvu snad každý, ale zazpívat čistým hlasem jak nižší, střední, tak i vyšší tóny, to je opravdový kumšt a Milan to umí setsakra nadprůměrně v našich pěvecky žalostných končinách. Nehledě na to, že zpěvák s větším hlasovým rozsahem udělá ze skladby daleko pestřejší záležitost, než když to odzpívá "mělce" v jedné tónině či pár tónech tak, jak to běžně slyšíme od té většiny neumětelů pouštěných v rádiích. Kéž by takových borců jako je právě Milan Hloucal, Křížek, Kolář, Střihavka, Hůlka, Petra Janů, Urbanová, Vondrajda apod. bylo u nás daleko více...
Lucy | 25.04.2012 | 193.179.141.254
Souhlas, pořádnej zpěvák se nebojí jít do vejšek A Milan je rozhodně dává moc dobře. U nás si na to troufne málo kdo a teprve to prokazuje kdo je pak zpěvák! Mít několik zpěvných poloh a hrát si s nima, o tom to je..
d.heard | 25.04.2012 | 90.176.202.221
Dlouhou dobu už jsem zde žádnými řádky nepřispěl a myslel jsem, že po mém názoru na (zajímavé) ukázky z nadcházejícího alba ani nebudu mít potřebu, avšak po Pavlově hlášce, že Milanovo zpěv ve vyšších polohách tahá za uši jsem se ozvat prostě musel :-). Je to samozřejmě naprostý nesmysl, protože Milan je zhruba od doby vydání live dvd a alba Deset kroků zpět skvělý nejen v nižších a středních polohách, ale právě i v polohách vysokých. A je to o to obdivuhodnější, že "ohnout" jeho hlas do výšek je technicky mnohem těžší, než třeba hlas dalšího našeho pěveckého fenoména Ladislava Křížka, který má narozdíl od Milana přírozeně daný více "holčičí" či obecně řečeno jemnější hlas. Milanův hlas je od přírody, a proto i ve zpěvu mnohem mužnější nebo-li hlubší v porovnání třeba právě s Láďou, a tudíž dosáhnout čistým a navíc suveréním způsobem tak vysokých tónů, kterých je Milan nyní schopen, je na hluboké smeknutí klobouku až dolů (!!!) a každý, kdo bude plácat hlouposti typu, že Milanovo současný zpěv ve výškách tahá za uši či že zní nemastně neslaně, by si měl buď důkladně vypláchnout uši či zajít rovnou k ušnímu lékaři na důkladné vyšetření. Další variantou pro takové "odborníky" je, aby přestali poslouchat Milanů zpěv a začali poslouchat všechny ty Vojtky, Kollery, Hejmy, Landy, Macháčky, Nedvědy, Nohavicy atd. atd., kteří ve výškách nezpívají (ani nemohou díky jejich "nulovému" rozsahu) a jsou mnohem paradoxně mnohem známější, ovšem Milanově kvalitě hlasu nesahají ani po kotníky. A když vezmu v potaz, že Milan je vlastně amatér, protože se zpěvem neživí, tak dle mého názoru patří v současné době minimálně mezi top ten, jestli ne rovnou top five našich profesionálních (!!!) pop-rockových zpěváků právě spolu s borci typu Ladislava Křížka, Kamila Střihavky apod. Howgh - domluvil jsem.
Dan | 25.04.2012 | 193.179.141.254
Lidi, napíšu sem pár slov. Co se týče muziky, tak je to celej můj život. Hlavně zpívání. Vím, že bych si to bez něj už neuměl představit. Muzika mě neživí, je to koníček, a tak to i vždy bude. Přirovnám to k rybaření. Dělal sem rybařinu odmala a věnoval sem jí všechen svůj volnej čas a peníze. Až sem jednou přičuchnul k muzice. Ted přeskočím pár let. Bez muziky (zpívání) už nemůžu bejt. V profilu na stránkách mám uvedeno, kdo ovlivnil mou tvorbu… Já sám..? Ano, z velký části ano, ale hodně mi v tom pomohl Vašek. A nejen co se týče muzikantský stránky. Chtěl bych ve zpěvu pokračovat pořád dál, zlepšovat se co se týče kvality. Pokud někomu přijdou vyšší party ukňučený, tak s ním moc nesouhlasím, ukňučený to není. Mám rád melodickej čistej zpěv. A zpívat v češtině tenhle styl hudby, to je hodně těžkej voříšek. Hlavně v těch vysokých polohách a aby bylo pořád rozumět. Angličtina je proti češtině ve zpěvu úplně primitivní. Lidi, zkuste si to zazpívat v těch partech. Je to fakt mazec.. A nepomáhat si při tom falzetem a nebo chraplákem (řevem).. To je o hovně.. To pak dokáže každej.. Máme už pár fanoušků. A my si jich strašně moc vážíme! Fakt moc! Ale chceme jít pořád dál, a každej se v to svým partu zlepšovat. A při tom bejt věrný tomu, co jsme doposud vytvořili. Proto je to tak, jak to je, tahle parta, jak teď jsme, je ta nejlepší parta, která kdy v Rimortis byla. Mně sedí teda úplně neskutečně parádně. A i když nemáme klávesáka, sedíme si lidsky. A to je to nejdůležitější. Hudbu, kterou vytváříme, tak cítíme a chceme ji tak dělat. A věřte, pokud něco pustíme ven, tak je to v té podobě, jak se to líbí nám čtyřem. A na závěr, co takhle podpořit spoustu neznámejch českejch kapel? Ať je to pop - rock - nebo metal..?! Zkusme vrátit zpět starý dobrý časy. A ať tu zůstanou napořád.
Milan-RIMORTIS | 25.04.2012 | 90.181.82.181
Jo zapomněl jsem se vyjádřit k ukázkám, velmi dobrá práce a to i zvukově, na demáč vynikající. Já ovšem nesdílím takové nadšení s některými vysoce položenými zpěvovými melodiemi, trochu to tahá za uši a Milan tam zní už nemastně neslanně, na rozdíl od středních a nižších poloh, kde je jako vždy výborný.
Pavel | 24.04.2012 | 89.24.209.255
Díky za názor...
Vašek-RIMORTIS | 24.04.2012
Zdravím celou kapelu a k ukázkám mohu pouze napsat,že se již teď těším na celé CD a že jste mě nezklamali:-)). Klipy povedené a jestli mohu jeden dotaz - kdy se CD objeví pravděpodobně v prodeji. Díky Alena
Alena | 23.04.2012 | 90.180.84.237
Děkujeme... CD vyjde na podzim, asi říjen až listopad...
Vašek-RIMORTIS | 24.04.2012
Ahoj kluci z Rimortis, tak jsme si s chutí poslechli (i s manželkou) Vaše nové ukázky a zde je náš názor, jestli Vás zajímá :-): z první skladby máme sice trochu rozporuplné pocity, protože mezihra je na nás rytmicky moc progresivní či "kouskovitá", avšak refrén už je "odsýpací" a líbí se nám, takže ve finále uvidíme :-). Druhá skladba je celkově šťavnatější a sedí nám i rytmicky o něco více, pouze bychom uvítali jiný zvuk kláves, který nás jak v této, tak i v první ukázce tak trochu "ruší". A to nejlepší nakonec :-) - nejvíce nám "sedla" třetí ukázka, a to nejen pro svou originalitu a pro Rimortis skutečně (příjemně) neobvyklou melodickou linku, ale i pro krásný Milanův zpěv a těšíme se, jak to Milan ve všech skladbách "rozbalí" i přímo na cd - zejména jeho výšky a protahování koncových tónů slok je rok od roku lepší, stejně tak jako mu během posledních dvou alb nádherně vyzrála i barva hlasu, protože je skutečně velice příjemná. Ještě bych chtěl pochválit (nejspíše Vaška ?) za velmi solidní "demácký" zvuk a také za nádherné snímky, které nás skladbami provázely. Těšíme se na nové album a jsme zvědaví, jak bude znít v porovnání s těmito ukázkami. Hodně úspěchů chlapi a držíme pěstě :-) . Upřímně Dan + Lucie.
Dan | 22.04.2012 | 193.179.141.254
Díky...
Vašek-RIMORTIS | 24.04.2012
Škoda, že jste nemohli být v Exitu, byla to dobrá akce a s vámi by byla ještě mnohem lepší, jasným důkazem toho bylo, s kým se fanoušci včera nejvíce fotili, s Vaškem :-)
Pavel | 21.04.2012 | 89.24.209.255
Byl jsem se tam podívat a bylo mi trochu líto, když jsem viděl, kolik nahlášených lidi vůbec nedorazilo a kolik lidí se po zjištění informace, že nehrajeme, otočilo a odešlo... Nedá se nic dělat, na podzim uděláme v Exitusu na revandž fanouškům speciální "dlouhý" koncert... :-)
Vašek-RIMORTIS | 21.04.2012
Tak ty ukázky, docela dobré.. hlavně po hráčské stránce, fakt paráda! Kytara krásné zní, není to tak strojené jako dřív a to je to jen demo.. Texty opět super ale ty melodické linky, hlavně v refrénu, lehce předvídatelné..
d.heard | 21.04.2012 | 90.176.202.221
Díky za názor... A že jsou melodické linky v refrenech lehce předvídatelné? Ano, možná jsou, možná ne, otázkou je, zda je to dobře či špatně, když je to refren, který by měl v uších posluchačů zůstat přinejmenším, když už ne jiné části...
Vašek-RIMORTIS | 21.04.2012
stránka: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84
Vstupte